Intrebari frecvente
Nu, suntem o firmă care practică vânzarea la distanță.
Costul expedierii începe de la 30 LEI, în funcție de suma totală a comenzii.
Costurile livrării complementare sunt suportate de firma AltgradAuto. (Livrare complementară = atunci când produsul nu coincide și se dorește înlocuirea acestuia).
Mărfurile sunt livrate în intervalul de 24/72* ore de la momentul primirii comenzii cu piese din stoc. Pentru piesele la comandă, intervalul de livrare este de 2-30 zile. În cazul în care există o cerere foarte mare pentru anumite produse, este posibil ca acest termen să fie depășit. (*pentru produsele aflate deja pe stoc)
Clienții pot modifica comanda efectuată prin Internet, cu condiția ca aceste modificări să fie făcute în ziua următoare, între orele 11-16. Pentru acest scop, vă rugăm să luați legătura cu Agenții noștri de vânzare (tel. 0727-056-670).
Da, clienții pot modifica comanda efectuată prin Internet, cu condiția ca aceste modificări să fie făcute în ziua următoare, între orele 11-16. Pentru acest scop, vă rugăm să luați legătura cu Biroul de Relații cu Clienții: 0727056670.
Modificările datelor personale pot fi transmise prin telefon, în scris sau prin e-mail.
Da, conform prevederilor legale în vigoare, "consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului." Produsele care nu satisfac cerințele dumneavoastră vor fi expediate înapoi la firma noastră, pe propria cheltuială, însoțite de documentul de returnare a mărfii.
Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin poștă sau prin transfer bancar, nu mai târziu de 14 - 30 de zile de la preluarea mărfii returnate.
Nu, pentru colet nu puteți plăti prin transfer bancar. Coletul este achitat la primirea acestuia, prin Curierul Agreat Altrad Auto.
Nu.
Expedierea comenzii se face cu Fan Curier, iar coletul este expediat astfel încât să satisfacă cerințele clientului în această privință.
Nu există această posibilitate. Clientului îi sunt restituiți mai întâi banii pentru marfa returnată, iar apoi este realizată o comandă nouă.
Orice set este considerat ca un întreg, deci nu se pot schimba doar unele dintre elementele componente. Atât în cazul reclamațiilor, cât și în cazul returnărilor de mărfă, trebuie expediate toate aceste elemente.
Biroul de Relații cu Clienții este deschis de luni până vineri între orele 11:00 – 17:30.
Pentru a comanda pe acest site, nu este nevoie de înregistrare. Comanda se poate face direct.
Toate datele schimbate între clienții noștri și serverul care deservește pagina noastră web sunt transferate cu ajutorul unei conexiuni cifrate SSL, care asigură protecția datelor personale ale clienților noștri.Dacă întâmpinați probleme cu accesarea paginii web, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: 0727056670.
Retur comanda persoane juridice - Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice